Subject: Nõuded juurdepääsuteele
From: "Tauri Tigasson" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 10:18:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Klientidele kuulub kinnisasi asukohaga Valga maakond, Otepää vald, Mäha
küla, Tammuranõlva (registriosa nr 2342040, katastritunnus 63601:001:0015;
edaspidi Tammuranõlva kinnistu). Tammuranõlva kinnistule puudub juurdepääs
avalikult kasutatavale teelt. Detailplaneeringu kohaselt on lubatud
Tammuranõlva kinnistule hoonestada külalistemaja. Kliendid soovivad sel
eesmärgil rajada juurdepääsutee. Kas Päästeametil on nõudeid, millele peab
juurdepääsutee vastama, nt selle laius? Selgitan, et kuivõrd juurdepääsu
nõutakse kohtus, siis on vaja kohtule avaldada tingimused, millele rajatav
juurdepääsutee peaks vastama.

Heade soovidega

Käesolev elektronkiri ja selle manus(ed) on konfidentsiaalsed. Juhul kui
kiri on Teile saadetud või edastatud ekslikult ning Te ei ole kirja
tegelik adressaat, teavitage sellest kirja saatjat esimesel võimalusel
ning kustutage ekslikult saadetud kiri koos selle võimalike manustega.

The information contained in this message is confidential. If you are not
the intended recipient, please instantly inform the sender thereof and
delete the message with the possible attachments.